Lifestyle Uroda

Jędrna skóra na wiosnę? 5 patentów, które nie kosztują dużo

Wiosna tuż, tuż, zatem warto przygotować nasze ciało, aby czuć się pięknie i zgrabnie w lekkich sukienkach. Co ważne, nasze sposoby nie wymagają dużych nakładów pieniędzy i możesz je bez problemu wykonać w domu. Od czego zacząć?

Kawowy peeling

Peelingi złuszczają skóry i pozostawiają ją jędrną i gładką. Dobrym ( i domowym ) peelingiem, który się sprawdza, jest ten wykonany z fusów po kawie. Wystarczy ich pół szklanki. Mieszamy je z oliwą i cukrem – najlepiej trzcinowym lub brązowym, aż do uzyskania gęstej konsystencji. Całość nakładamy na ciało i wmasowujemy. Najbardziej skupić się trzeba na partiach ciała objętych cellulitem – pośladki, uda, brzuch. Następnie spłucz wszystko prysznicem – na przemian zimnym i ciepły. W ten sposób pobudzisz komórki do działania. Na koniec nie zapomnij o balsamie ujędrniającym.

Ujędrniające kosmetyki

Po każdej kąpieli ważne jest, aby na całe ciało nałożyć ujędrniający balsam, bądź krem. Jest to niezbędny krok w pielęgnacji. Stawiaj przede wszystkim na produkty, które są przeznaczone do ujędrniania skóry. Niech zawierają witaminę C i koenzym Q10. Wmasuj większą ilość produktu w uda i pośladki. Nie omijaj tego kroku żadnego wieczoru, aby poprawić w widoczny sposób jędrność skóry.

Masaż

Do masażu skóry użyć możesz specjalnych szczotek, gąbek, czy rękawic. Ale zainteresuj się bańkami chińskimi. Nie są drogie, a przynieść mogą świetne efekty. Bańki w widoczny sposób walczą z cellulitem – redukują bowiem zastoje limfatyczne. Taka metoda to jedna ze skuteczniejszych w walce o jędrniejsze ciało. A co ważne jest niedroga i możesz sama robić to w domu.

Odpowiednia dieta

Na powstawanie cellulitu ma wpływ wiele czynników, głównie zła dieta – napoje gazowane, fast foody, przetworzona żywność. Z tego powinnaś zrezygnować dla poprawy kondycji swojej skóry. Regularne posiłku co 3-4 godziny, picie minimum 1, 5 litra wody dziennie i rezygnacja z używek oraz soli to nawyki, które już powinnaś w sobie wyrobić, aby na stałe polepszyć kondycję ciała i skóry.

Dieta i ruch

Trzeba się ruszać

Nic nie pomoże Ci w walce o piękną skórę, jak ruch i regularne ćwiczenia. Taniec, pływanie, a może wolisz rower? Nie musisz mieć karnetu na siłownie, aby zadbać o kondycję. Wybierz ruch, który najbardziej Cię motywuje i bądź konsekwentna. Regularność i choćby kwadrans dziennie to podstawa, aby znacznie poprawić nie tylko kondycję ciała, ale też skóry. Do piękniejszego wyglądu ciała i skóry nie potrzebujemy godzin na siłowni i wizyt u kosmetyczki. Najważniejsza jest nasza silna wola, która pozwoli skutecznie zachować nawyki z początku diety i ćwiczeń. Regularność jest niezwykle ważna i równie istotna, jak dieta i ruch!

No Comments

    Leave a Reply